Storing Vodafone (update)
Een kleine update omtrent de storing bij Vodafone en de gevolgen voor MijnPartyservice en MijnIjs. Nadat het er vrijdagochtend op leek dat de bereikbaarheid langzaam toenam, is aan het einde van vrijdagmiddag 6 april, de verbinding opnieuw compleet verdwenen en zijn wij op dit moment dus wederom telefonisch compleet onbereikbaar.
Vrijdag hadden wij de gehele dag maatregelen genomen, zodat de email continue werd uitgelezen, maar kort nadat wij deze maatregelen hadden teruggedraaid, bleek er dus opnieuw geen datacommunicatie mogelijk te zijn via onze mobiele apparatuur.
Enkele emails zijn vanavond dan ook veel later afgehandeld als dat u van ons gewend bent (ruim 99,3 % van de offerte-aanvragen en overige vragen worden altijd binnen maximaal 1 uur beantwoord), maar helaas is dat dus vanavond niet gelukt. Vanaf zaterdagmorgen zijn de extra maatregelen met betrekking tot de email weer van toepassing en zullen wij weer alle vragen nagenoeg direct kunnen beantwoorden.